Politik


Nu är jag så jäkla trött på allt vad politik heter! Alla anklagar varandra för något och just nu ser jag ingen ände på någonting. Jag vet vad jag håller på just nu och hoppas att det blocket vinner. Men vad det är, kan man inte gå ut med i dagens samhälle för då blir man påhoppad och i stort sett attackerad! Skamligt hur det svenska folket kan bete sig ibland.
Vem bestämmer egentligen vad som är RÄTT och FEL ??? Alla partier vill uppnå ett bättre Sverige, men dom har bara olika vägar för att nå dit! Och jag kan lungt och sansat säga att det finns inte ett enda parti som är perfekt. Alla har något bra men även alla har något dåligt i varje parti. That´s It! Sen röstar man väl faktiskt för det som gynnar EN SJÄLV. Eller har jag fel? Inte röstar jag för att JAG ska få det dåligt och andra bra iaf... Jag röstar för MIN fördel inte för någon annans och det tror jag väl ändå alla gör?!? Så varför då bli sura på de som röstar på moderaterna, sossarna, vänsterpartiet eller vad det nu kan tänkas vara? ALLA gör SIN röst hörd på SITT sätt..
Jag tycker t.ex att moderaterna har rätt i vissa saker dom säger, sen har dom även mycket fel. Jag tycker att SD har rätt i vissa saker dom säger men även mycket fel. Jag kan tycka att Vänstern har rätt i vissa saker dom med men även dom många fel.. Hade man tagit lite ifrån alla partier och slagit ihop till ett så hade det nog blivit bra och gynnat de allra flesta.. Alla kan inte bli nöjda, tyvärr.. PUNKT SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0