;Error


Fyyy Faaan (rent ut sagt) vad jag hatar min dator! Snart åker den ut genom fönstret! Helt seriöst! Gaah blir helt galen! Den bara stänger av sig hela tiden. Knappt så man hinner starta upp skiten igen innan den får för sig att stänga av sig och spela mongo! Pissdator! Undrar verkligen varför den håller på så...? Den verkar ju spela på sista versen iaf.. Dags att införskaffa sig en ny.. Då blir det en macbook! Helt klart :)


Jag hann iaf få över alla kort ifrån kameran till datorn så jag ska sätta mig och sortera dom nån gång när jag har tid över. Om inte datorn hinner dö innan.... -suck- Får ta ut min aggression på väggen senare och riva lite tapeter ! Hoppas det hjälper!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0