Garage-grillning

Tjipohej!
klockan har sprungit iväg fort idag känner jag.. Men men!

Har iaf lämnat boet nu och är i garaget för lite grillning. Så mysigt dagar som denna. Gemenskapen, värmen, maten.. ;) Kommer definitivt bli fler sådana här dagar i sommar, utan tvekan. Förra året blev det ju väldigt många grillkvällar och soltimmar i garaget ;) hehe!

Men jag får inte stanna alltför länge i garaget bara. För jag måste hem och laga mat tills imorgon. Lunchlåda you know. Ett måste annars blir det ingen mat för mig imorgon och det känns ju inte sådär jätte rättvist om du frågar mig.. hmm nej nej..
men jag ska fortsätta vara social här nu innan jag ska hem, så gott folk.. NJUT av solen medans den är framme! För snart är väl snön här igen.. urk ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Hade inte klockan varit så jävla mycket hade jag åkt och slagit dig med en dildo i huvudet. INGEN MER SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

2011-04-19 @ 00:09:01 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0