Coffee Break


Sitter nyduschad och sippar lite på min kaffe nu så här på morgonkvis *harkel* förmiddagen.. Väntar på att älsklingen ska komma hem ifrån jobbet så vi kan åka ner och kolla in tapter till vardagsrummet nu. För vet ni vad! Sovrummet är helt klart nu. NU har vi äntligen bestämt allt. Allt bara ligger och väntar på oss nu :) Sån lättnad faktiskt att få sovrummet klart. Det är ju ändå det rummet i huset som kommer vara våran "fri"stad om man säger så.. Sovrummet ska ALLTID vara bäst och mysigast :D

Men nu ska vi ju som sagt ge oss på rum nummer 2 i ordningen. Ska bli spännande o se hur det kommer att sluta. Vi har ju iaf köpt golvet och hittat samt beställt fonväggen redan så nu är det resten kvar.. Hoppas det inte blir alltför svårt. Det enda jag och Rasmus är oense om är nyansen på dom resterande väggarna.. Han vill ha en lite ljusare nyans än vad jag vill ha haha! Dagens i-lands problem.. ;) Men det löser vi nog som allt annat :) 

Men jag tänkte att jag skulle bjuda er på lite skön musik medans jag är borta. Bl.a en ny låt ifrån latinodrottningen själv;  Shakira ;) Så lyssna och njut :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0