Full last!


Packningen pågår för fullt och det är mycket som ska hinnas med innan jag kan kasta in mig i bilen och börja rulla upp mot Vänersborg för att tillbringa helgen där. Årets tattomässa i Thn går av stapeln så den kan man ju inte missa! Har inte hänt de andra åren så varför skulle jag göra ett undantag i år? hmm bra fråga. hehe!

vet inte riktigt om jag har fått med mig allt bara.. hmm.. det känns som att det är något som saknas men kan verkligen inte komma på vad :S jobbigt värre det där. Men å andra sidan så ska jag till mitt andra hem i stort sett och där finns ju säkert det som jag glömt, utan tvekan. Så kommer nog inte gå utan vad det nu är jag glömt..
Får gå igenom väskan igen för o vara på den säkra sidan ;)

lets go lets go lets go!
Ship o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0