♥ LUDDE

God Morgon i stugan gott folk! Onsdag idag och min sista lediga dag. Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen, det vill säga jobbet! Men inte är jag ledsen för det. Vi har gjort om lite i butiken nu när jag vart borta så det ska bli sååå kul att se hur det blev :D *längtar nästan lite* hehe

Igår var vi ju som sagt i gbg och fixade till oss älsklingen och jag. Men på vägen hem slank vi in på Ikea, för ovanlighetens skull. Känns som att vi bor där snart. Är ju där var och varannan dag -hehe- Men det är så lätt att åka dit nu när man bor så nära.



Det som fick följa med hem idag var inte så mycket men ändå lite mer till huset :)
Den efterlängtade och sköna "får-fällen" LUDDE (naturligtvis så fejk det bara går men den e go ändå!) och 2 stycken speglar till våran garderob ;) så vi kan spegla oss när vi blir snygg-ARE.
Ljusen köpte vi till Patricia som var i behov av lite värmeljus i sitt hem :)

Men idag är det andra bullar som gäller. Ska snart göra mig iordning och sen slänga på mig ytterkläderna här och dra mig vidare ut och mot Vänersborg. Blir en liten snabb visit där idag. Det jag hade planerat från början i vbg blev tyvärr inställt så ska köra det nästa vecka istället. Blir nog lika bra :) Men nu blir det ju mer tid till min Mamma oh mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0