Midsommar 2011

Bättre sent än aldrig sägs det ju ;)
Har äntligen fått tummen ur och tagit itu med alla kort ifrån midsommarhelgen som tillbringades på bla Tjörn.. Har så mycket kort och en riktigt seg dator som oftast hänger sig när man ska pyssla med sånt här så därför har jag dragit mig lite för detta. Men nu är alla kort äntligen på datorn.

Måste ju erkänna att jag var lite lätt full på midsommar då jag typ inte minns nått haha! Tur att det finns kameror som kan påminna en lite :S Dom flest korten är suddiga eller svarta men några kan jag ju bjuda på iaf. Resterande ligger på min Facebook :)

Varning för bildbomb ;)

Midsommarafton


Tadaaa!





Grabbarna försökte sig på någon slags stapel-lek... Kan väl inte påstå att det gick sådär jätte bra.. hehe

Gick betydligt bättre för oss tjejer som faktiskt lyckades med en pyramid :D det ni grabbar!



Självklart hade vi fixat dansgolv och våran alldeles egna DJ :D


Detta får vara det sista kortet ifrån midsommar för sen blev det väldigt suddigt ;)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Midsommardagen
Dagen efter fick vi betydligt bättre väder och alla la sig och solade i det varma vädret innan det var dags att börja rulla in mot Lysekil och crusingen!



Killarna lekte medans vi tjejer tittade på. Dragkamp blev det.. Må bäste lag vinna..

Och förlorarna fick sig en redig dusch haha!




TACK som faan för en underbar midsommarhelg även detta året. Nästa år är det hos oss :D Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0