HÅR


Jag ska tydligen klippa mig och färga håret snart enligt älsklingen :) hehe present ;)
Det är egentligen välbehövligt.. Var ju hos våran frisör för ett tag sen men skulle ju åkt dit redan efter 6-8 veckor igen för toppning av mitt hår.. Men så blev det icke.. Så detta var ju perfekt :) Får se vilken tid han bokar bara så blir vi båda snygga i håret sen :)

Men med detta så kommer min ständiga fasa inför ett frisörbesök.. :S hur mycket ska jag klippa? BARA TOPPA! och försöka få det jämnlångt har jag bestämt nu iaf men sen kommer då färgen! Oh My!
Vet inte om jag ska ha kvar mitt helmörka hår eller om jag ska piffa upp det med lite slingor igen.. Vet iofs hur jag vill se ut i håret, men frågan är ju om det går....! Hoppas! För isåfall så har jag bestämt mig hur jag vill ha det.. tror jag.. haha!
Typ såhär iaf.. Mörkt med blonda slingor!


Detta är min absoluta favvofärg. SÅHÄR önskar jag att jag hade mitt hår..!
Mörkt och typ lite solkysst.. Oh så fint. och långt och slarvlockar.. Me like it alot! GE MIG!

Sen finns det ju även lite andra exempel som man hade kunnat göra.. Frågan är bara vilken som är bäst, snyggast och vilken det blir ;)






Det ska iaf vara mörkt, nästintill svart med ljusa slingor.. jaja det återstår väl o se vad som går att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0