work it

Känner att det blev lite av ett tränings tema idag. hehe! Men blir så arg på mig själv att jag tillåtit mig själv att bli sån här. Blä. Jag påstår inte att jag är tjock men jag är inte pinsmal heller. Jag vill egentligen inte går ner i vikt så heller, jag vill som sagt bara bli mer fit. Få en riktigt platt fin mage, bygga upp lite muskler kanske. Inget överdrivet.. Men mål finns ju.. Aja får ta tag i det här nu och verkligen verkligen sluta med alla jävla sötsaker. Usch. Dricka vatten till maten istället, skita i snabbmaten och alla feta tillbehör som man unnar sig alltför ofta =/ usch o blä. Och faktiskt börja ut o gå.. Har iaf börjat gå ner till stationen nu istället för att ta bilen ;) hehe alltid nått. Synd bara att jag tycker det är så jobbigt o jävligt att gå ut o gå just nu. Halt o kallt... Blä inget som suger så där jätte mycket..

Ska iaf köpa hem en sånhär matta tänkte jag och börja med mina core-övningar igen. Mage och rygg. Ett måste för mig, för jag får så jäkla ont i ryggen så fort jag skiter i o träna den. Ajjabajja.. Nä så får det bli. Får börja hemma träna lite innan jag hittar en träningskompis eller ett gym som passar...

Kommentarer
Postat av: Helene

Börja dansa med mig? :D

2011-03-08 @ 12:49:01 // URL: http://heleenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0