Nu vet jag verkligen varför jag egentligen...

img_2758 (MMS)

Nu vet jag verkligen varför jag egentligen hatar att åka buss!! Iaf röd express mot gbg på morgonen när jag ska till jobbet!  Det är alltid fullt och jag får alltid någon svettig, illaluktande, jobbig människa bredvid mig. Spelar ingen roll hur långt bak jag sätter mig. Dom hittar mig alltid och måste sätta sig just bredvid MIG! Spelar ingen roll om det finns en ledig plats framför eller bredvid eller så.. Nä bredvid mig ska dom sätta sig sååå klart! Åh vad irriterande. Ser dom inte att jag har en stor väska med mig som jag då måste sätta i knät! Dagens i-landsproblem I know ;) Men det är så irriterande för det händer verkligen varje dag! Blä! Synd bara att inte tågen fungerar bättre för då hade jag hellre tagit tåget tusen gånger om... God morgon förresten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0