My new love

Här nedan kan ni se mitt senaste ringköp! Den är stor och den syns! Precis som jag vill ha det. Jag tror jag har någon konstig fetisch för just stora ringar! Älskar dom. Ju fler och ju större, desto bättre i min mening! Jag kan aldrig få nog..

Jag hittade en hel del idag på lunchen, synd bara att man inte riktigt kan köpa allt! MEN när lönen kommer nästa vecka så ska det spenderad välförtjänta pengar på stora smycken. Me like ;)
Men innan dess så får jag nöja mig med denna ögonsten och kolla in fler ringar som jag kan lägga på min most-wanted-lista ;)

Nä nu får ni klara er lite själva, dags att laga seeen middag med älsklingen och sen slänga oss framför lyxfällan! :)
Ha det gött så länge !! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0