Redhead

Ja då var det dags igen då. Jag har gått och blivit rödhårig igen :) kände att det var dags igen. 1 1/2 år sedan sist jag fick ett ryck och färgade bort det mörka. Då var jag bland dom första med rött hår i Vbg. Nu kryllar det av rödtottar överallt. Lite trist kanske men men. Alltid kul med lite ny färg så här på hösten.
Nu blir det iaf jobb som gäller för mig. Så vi får helt enkelt höras lite senare igen. Nu när jag ändå tänkte ta upp bloggande igen... Haha! Men jobbigt att hitta på saker att blogga om när man varken har lust eller ork. Men nu så. Ska ge det en chans till. Allt för er mima kära läsare :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vad snyggt! Jag blir så avis varje gång någon färgar håret rött!! Jag vill, men jag vågar inte :P haha

2011-10-19 @ 17:22:11 // URL: http://www.veronicaekdahl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0