Någon som har en bil över?

Åh har jag nämnt tidigare att jag hatar att vara utan bil?! Om inte så nämner jag det igen! Jag HATAR att vara billös. Fy faan vad handikappad man känner sig alltså. Det är ju löjligt. Men det värsta för mig är att jag måste förlita mig på andra som kör mig till och från jobbet. Och med det lever jag nu med en klump i magen. Blä....

Ska fixa fram pengarna nu, sälja skrutten och köpa mig en annan bil! En fungerande bil. En bil som har skön komfort och är tyst. Åh vilken dröm.

Har haft ögonen öppna för en V70 länge nu så det får nog bli en sådan! :) familjebilen är kirrad liksom så slipper man byta sen! Åh så smart jag är ;)
image description
Har även tänkt på en R.. Men jag vet inte riktigt. Har något emot R-bilar men vet inte riktigt vad. Inte så att dom är fula eller så, tycker dom är skitfrächa! MEN det är nog det att med en R så gör man liksom inte om något. Kanske små justeringar så men inget vulgärt. En R ska vara clean och snygg inte breddad och våldtagen typ.. I min mening alltså. ;) men allas smak är olika som tur är!

image description

Men vad ska man skaffa sig.. ? Vanlig V70 eller en V70R....? Det är frågan...

R:en är snygg asså men som sagt, tråkigt att inte "få" göra nått...

Hmm... :/

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart den ska vara bred! De går att bredda en r också :)

2012-04-03 @ 00:50:37 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0