Skitväder

Regn idag igen....! Fy fan vad jag är trött på detta vädret nu.  Bara regn hela tiden. Ska hela sommaren regna bort iår? Då avlider jag, seriöst. Jag måste få sol och värme i mer än en vecka för att ens klara av den långa mörka vintern.. Snälla sommaren KOM!!!
 
Jag vill ju sola och bli lite brun innan man ska iväg på allt man har planerat i sommar.. Vem vill gå runt blek och i långbyxor hela sommaren liksom! faan!
Och NEJ jag tänker inte sola solarium, slutat upp med det med tanke på vad det gör mot ens hud.. man blir rynkig i förtid och ser typ 10 år äldre ut.. nej tack! stora onödiga rynkor innan 30 är inget jag strävar emot iaf..
__________________________________________________________________________________________
Dags att sätta fart på dagen kanske.. Har ändå en del saker jag måste fixa idag..
jobbigt, vill ju inte ens gå ut i detta väder :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0