Manikyr 

Ny dag, nya äventyr!
Tisdag är äntligen här och jag ska faktiskt ta och göra mig iordning för att sedan ta min lille bil och köra mot Vänersborg! :) ska göra något jag är i STORT behov av kan jag säga! My God! En manikyr!! Snart 4 veckor sedan sist jag var där och mina naglar ser skrämmande ut nu kan jag säga. Ingen vacker syn mina vänner :/ 2 har gått av och en tredje är på väldigt god väg. Hänger typ lite i tippen bara. Inte Okej!  + att dom blivit för långa för min smak.
Men nu ska jag få fin händer igen :)
image description
Efter manikyren blir det dejt med mina girls Sandra & Petra <3 sen en sväng förbi mormor och morfar också. Man måste verkligen försöka hinna med så många som möjligt när man är där uppe. Inte alltid så lätt alla gånger.. Tyvärr.
Men men. Nu hinner jag inte sitta här o babbla ;)
Tiden går! Puss 


Dagar kvar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0