Barn, iPhone och bio

Sådär! NU har jag äntligen lite tid över till er! Har haft fullt upp idag även på lunchen så jag hann inte göra något större, avancerat inlägg tyvärr..

Dagen började väl si sådär om jag får säga det själv. Tog bussen till jobbet idag och DET skulle jag aldrig ha gjort. Hade sån känsla av att jag skulle ta tåget men tog bussen iaf och det mina vänner ångrar jag bittert...
För det första så var hela bussen full redan när den kom till Stenungsund och för det andra så var alla säten upptagna av BARN och deras fröknar!!! WTF! En hel jäkla skolklass hade tagit upp alla säten i hela jävla bussen!! Stinkande, skrikande barn är inte min största önskan på morgonen kan jag ju lova. Vilket resulterade i en bitter bea!
Seriöst! Det borde inte få vara lagligt att ta upp alla säten på det viset. Hyr en skolbuss till era utflykter för bövelen och bespara oss andra...

Skit samma nu, dagen vände iaf till det bättre. Lyckades både lämna in min gamla iPhone på service OCH hämta ut våra biobiljetter på lunchen ! Underbart! Nu är dom betalda, uthämtade och i säkert förvar och på måndag smäller det!!!!
SOM jag längtar :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0