Byggare Bob

Åh hej och hå! Jag är helt slut! Idag på jobbet så fick vi våran nya inredning så det har bara blivit massa byggande och skruvande idag så man är lite lätt slutkörd i hjärnan..


-paus-
Åh nu kom det en människa och störde mig på bussen!
-är det ledig här?
(Jag har massa påsar & väskor men på andra säten runt om är det ledigt!!!!)
- Mmm visst mumlar jag!
Helvete vad störande sånt är! Undrar så hur folk hade reagerat om man säger nej istället.. Hm tål att tänkas på..

Nåja tillbaka till ämnet! Ombyggnaden! Just nu ser butiken ut som ett bombnedslag vilket inte är så konstigt då vi har fått flytta om ALLT för att få plats med dom nya borden och ställen. Ena väggen är helt ombyggd och imorgon fortsätter eländet.. (Men det blir säkert jätte bra och fint när allt är klart) Klockan 07:18 går bussen till jobbet och då gäller det att vara på hugget igen.. Puh! Blir bara hem, duscha och sova för min del idag känner jag. Trött tjej.nu Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0