Framtid ; frågetecken

Jag ser ljuset i tunnel.. Men inte på ett bra sätt. Om drygt 2 1/2 månad så är min framtid oviss. Vad händer sen? Vad kommer 2013 att innebära för mig? Det vet jag inte ännu och att inte veta, tappa kontrollen, det gör mig galen.. Hur ska jag få saker att gå runt? Hur ska jag få pengarna att räcka? Hur kommer jag klara en vardag utan någonting? En vardag som jag varit så trygg i, i 7 hela år..
Jag blir rädd av bara tanken..
Jag hoppas och önskar det allra bästa.
Stryk alla julklappar. Kära tomten jag önskar mig ett jobb efter jul.

Tack!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller alla tummar jag har, för dig!

Vi har samma problem här med, fast det är Daniel som är varslad. :(
Detta gör mig lite rädd.
Och samma som du känner; att inte veta vad som händer gör mig galen!!

Men problem är till för att lösas och det kommer att lösa sig för både er och oss!!

Varma kramar!!

2012-10-11 @ 20:55:50 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0