Lördag blir söndag

Åh hade skrivit ett långt jävla inlägg O så försvann det bara!!!!!! WTF! Irriterad.



Nåja. Vad jag "typ" skrev var iaf att jag hade en Supermysig kväll igår med hjärtat, Kristian, Erika och lilla Dino! Sikken liten charmboll! Önskar så att jag hade kunnat ha en likdan men känner att jag inte riktigt har tid med en hundvalp just nu tyvärr.. :/
Det blev iaf lite mys igår innan vi åt en helt underbart god middag! Herre jösses säger jag bara. Vitlöksstoppad kyckling inlindat i bacon med sallad och potatisgratäng! Var riktigt smaskigt vill jag lova!


Något som däremot inte alls var lika smaskigt var filmen vi såg... Vi såg Prometheus med svenska Noomi Rapace och jag varnar er! SE DEN INTE! 2 timmar av min värdefulla tid är borta. För evigt! Den var så jäkla kass så jag finner inga ord. Stod att det skulle vara en action/sci-fi/skräck film.. Skräcken kunde dom stryka för det var då ingen skräck i den filmen.. Nä usch!! Noomi gjorde en jätte bra roll och man blir änna lite stolt att hon är från Sverige men seriöst. Handlingen sög verkligen röv! Det var samma gubbe som hade gjort bl.a. alien-filmerna. Alltså Ridley Scott! Och det märktes. Speciellt i slutet. Så urbotat töntigt så jag dör!


Haha! Ah nä..
Ska inte spåra för mycket här nu.. Vi höra senare istället. Nu blir det jobb för mig i ett Regnigt Göteborg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0