NEJ till böneutrop i Sverige!

God morgon Sunshines! Fint väder vi fick idag, fredag och allt! :) min dag började iaf bra, lite trött bara men den var skön. Sen blev det värre. Jag blev irriterad milt sagt.

Läst massor om detta att dom fega politikerna ska godkänna böneutrop i Sverige.. (Att dom ens funderar över det oroar mig! Borde vara ett fett NEJ med en gång) och att det nu har blivit godkänt!! :O finner inga ord! Hur i helvete kan man ens godkänna en sådan sak i ett kristet land?!?! Va?!?

Muslimer får gärna utöva sin tro hemma eller i sina moskéer men att tvinga alla andra runt om kring höra på bjäfset via böneutrop är faan absurt!
Det skriker Dubbelmoral från våra politiker så det är ju löjligt!
Dom slutade gå till kyrkan i Vissa skolor på skolavslutningarna för att det togs som att "påtvinga någon en annan religion". Svenskarna vek sig såklart i rädsla för att bli kallad rasist och slutade att gå till kyrkan. Men att det är ok att skrika ut massa Gudsord på arabiska är tydligen INTE att tvinga på någon en religion då? Äh fy faan vad förbannad jag blir!

Varför väljer man inte att flytta till ett muslimskt land från första början då där det är fritt och alla tänker lika? Det finns massvis med muslimska länder som inte ligger i krig. Så varför inte välja det?

Jag hade tyckt det var betydligt lättare om man satt i den sitsen själv. Att i mitt fall flytta till ett kristet land med samma tänkesätt och värderingar..
Förstår inte hur dom tänker! Alla vill inte bli muslimer!!!!!!
JAG ÄR EMOT BÖNEUTROP I SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är helt enig med dig! Är alldeles mållös.
Vet inte vad jag ska säga.
SJUKT är vad detta är!!
Usch och fy!

Kram!

2012-10-05 @ 12:31:22 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0