Saturday Morning is like a lollipop in the sun

Go mörra mina pärlor och svin. Vilken kategori ni vill bli indelade i väljer ni själva ;)

Idag är det då redan lördag! Jösses. Skulle egentligen vart ledig idag men snäll som jag är så hoppar jag in några extra timmar på jobbet idag! Duktig kicka *klappar mig själv på axeln*

Igår var det som sagt 12 oktober och min svägerskas födelsedag! :) vilket resulterade i lite kräftkalas hemma hos henne med underbart häng! Massa mys och både maten och efterrätten var supergott! Det gjorde du bra Patricia! :)
Name nam!! Längtar redan tills kalaset på söndag för lite mer smarrigheter :)

Får bjuda på lite kort från gårdagen då jag inte har några för idag ännu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0