Den eviga väntan

God kväll på er mina kära läsare! Har ni haft en bra tisdag?
Jag har som sagt gjort sista dagen idag och nu är jag ledig i 2 (kanske 3) dagar :) ska bli så himla skönt! Skönt att få sova ut på morgonen! Skönt att bara ta det lugnt framför tvn! Men å andra sidan så VILL jag jobba så mycket som möjligt nu så jag kan spara spara spara alla pengar jag kan! Men jag är så jäkla kass på det, att spara alltså! Hur gör man? Jag måste typ låsa in mig då, eller nä inte ens det funkar för internet ju är uppfunnet. Suck! Har ni några smarta spartips till lilla mig :) måste få ihop en rätt stor summa och vill helst få ihop det väldigt fort.. Åh vad jag hatar att vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0